UKE 40

03.10.22 - 09.10.22

Forrige uke - Denne uka - Neste uke
Id Dag Trening Tid Sone Terskel Kommentarer
548 Fredag Hvile
549 Lørdag Langtur sykkel dersom vær og temp er OK 4 2
544 Mandag Styrke + basis 1 1 Se program for styrke. Forsiktig tilvenning og så relativt tunge løft med snert etter hvert. Husk god oppvarming løp/sykkel/romaskin
546 Onsdag Intervall rulle 1.5 83 God oppvarming på lette gir. 5x5 min med 2 min pause 83% av ftp Nedkjøring.
Last ned ERG fil
Last ned Zwift fil (.zwo)
Last ned MRC fil (.mrc)
Last ned PLAN fil (.plan)
Vis ERG fil
550 Søndag Intervall rulle 1.5 3 83 God oppvarming ink 3x 8 sek stående spurter på tungt gir og 3 x 20 sek sittende spurter hvor du drar i gang stående og avslutter sittende + (Disse spurtene er svært viktig å få inn gjennom høst/vinter). 2x10 min 2x5 min Lavterskel (80-83% av FTP) Skal føles relativt lett ut.
Last ned ERG fil
Last ned Zwift fil (.zwo)
Last ned MRC fil (.mrc)
Last ned PLAN fil (.plan)
Vis ERG fil
545 Tirsdag Elghufs/intervaller løp i bakke 1.5 4 Har du løpt lite så må det tilvenning til på løp. Ikke start med intervaller. Løp 20 min og bygg opp derfra,
547 Torsdag Styrke + basis 1 1
Total