UKE 52

26.12.22 - 01.01.23

Forrige uke - Denne uka - Neste uke
Id Dag Trening Tid Sone Terskel Kommentarer
68 Fredag Hviledag/langtur 3
69 Lørdag Langtur ski/sykkel/løp/rulle 3 Kjør gjerne en kombiøkt her. Avslutt altid med sykkel dersom du kjører 2 økter.
64 Mandag HVILEDAG
66 Onsdag Intervall rulle 1.5 2 83 5x10 minutter på 83% 2 min pauser hvor du holder beina i gang.
Last ned ERG fil
Last ned Zwift fil (.zwo)
Last ned MRC fil (.mrc)
Last ned PLAN fil (.plan)
Vis ERG fil
70 Søndag Intervall rulle 1.5 2 85 2x20 min 1 min terskel og 1 min på 80- 85%) i 20 min. Pause 2 minutter. Nedkjøring. Kort og effektiv økt på morgenen.
Last ned ERG fil
Last ned Zwift fil (.zwo)
Last ned MRC fil (.mrc)
Last ned PLAN fil (.plan)
Vis ERG fil
65 Tirsdag Styrke pluss langtur 3 1 Kjør en styrkeøkt før du går rett ut på økt. Rolig
67 Torsdag Styrke 1.5
Total